۷ پاسخ

نه بخور منم هوس کردم خوردم

فک نکنم منم خوردم😬😅

ضرر ک نداره در حدی ک رفع هوس بخور

والا من خوردم نمیدونم ضرر داره یا نه

عزیزم چون زیادی دوسداری ی دونه بخور وتمام...چون همیشه زن باردار باید میوه فصل بخوره ک رسیده ست

من که خوردم ولی اسیدیه معده من داغوونه اذیت شدم رو معده

نه‌منم‌میخورم

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها😍 مامان دوقلوها😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان علیسان🩵 مامان علیسان🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان هیراد خان🩵🩵💙 مامان هیراد خان🩵🩵💙 ۱۰ ماهگی
مامان معجزه خدا 🌱🩵 مامان معجزه خدا 🌱🩵 ۸ ماهگی