سلام مامانا
جواب آزمایش گلوکز دادم چه جوریاست

تصویر
۳ پاسخ

خوبه دیابت بارداری نداری

حتما برو به دکترت نشون بده مال منم در ظاهر همه چی اوکی بود واسه همین دیر رفتم پیش دکترم ولی وقتی دکتر دید هم گف کم خونی دارم هم تیروئیدم بالاس

تا جایی ک من دیدم خوبه

سوال های مرتبط

مامان ساواش🩵🫃🩵 مامان ساواش🩵🫃🩵 ۶ ماهگی