دخترم اسهاله چ بدمش ده ماهشه

۸ پاسخ

سیب رنده کن بزار قهوه ای شد بهش بده و موز

موز برنج کته ماست و نعناع

میگن سیب رنده کنی بزاری بمونه رنگش تیره شه بعد بدی هم خوبه کشک سفیدم خیلی خوبه

موز ، کته با ماست

شربت آمی لوپرا یا لوپرامید

همش هم کته وماست میدادمش

اگ تب ودلدرد و استفراغ هم داره ببرش دکتر این ویروس جدیده س منک پسرم ده روز درگیرش بود اولاش فقط اسهال بود ولی ب بعد بدتر میشد بردمش دکتر خوب شد

سویق سنجد .کته ماش

سوال های مرتبط

مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ایلیا مامان ایلیا روزهای ابتدایی تولد
مامان .‌‌‌‌‌‌‌.‌.۱ مامان .‌‌‌‌‌‌‌.‌.۱ ۵ ماهگی
مامان مامان غزل مامان مامان غزل هفته چهلم بارداری