خانما دمای پسرمو گرفتم 37.3 بود تب که نیست؟؟

۴ پاسخ

لباساش رو کم کن اگ زیاد تنشه

نه تب نیس

تب نیست ولی شاید گرمشه دمای بدنش بالاس

سی وهفت ونیم تبه

سوال های مرتبط

مامان لیام👶🤰👼 مامان لیام👶🤰👼 ۷ ماهگی
مامان رادین👼🏻 مامان رادین👼🏻 ۱۷ ماهگی
مامان آرکان🤎👣 مامان آرکان🤎👣 ۶ ماهگی