تب 37.3 تب هست برای لیام؟؟؟؟

۸ پاسخ

نه عزیزم،بالای ۳۷/۵ تب حساب میشه

یخرده بالاست

نه ۳۷/۵ به بالا تب حساب میشه اینو دکتر اطفال پسر من گفت

بهداشت میگفت بین ۳۶.۵ تا ۳۷.۵ اوکیه ولی میبینم خیلیا اینجا میگن ۳۷.۵ تبه حالا باز بیشتر حواست باشه از ۳۷.۵ بالاتر نره خدایی نکرده

کف پاش ابلیمو بزن

تا۳۷دمای عادی بدنه اگه۳۷/۵شد بهش استامینوفن بده

سرما خورده؟؟

۳۷.۵تبه الان خوبه ولی باز بالاس یخورده استامینوفن بده

سوال های مرتبط

مامان رادین👼🏻 مامان رادین👼🏻 ۱۷ ماهگی
مامان جوجه امیرعلی🐥 مامان جوجه امیرعلی🐥 ۹ ماهگی
مامان حلماخانم مامان حلماخانم ۶ ماهگی
مامان 🍂𝑚𝑜ℎ𝑎𝑚𝑎𝑑 مامان 🍂𝑚𝑜ℎ𝑎𝑚𝑎𝑑 ۱۶ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۶ ماهگی
مامان هامین مامان هامین ۱۵ ماهگی
مامان آلوچه💚🧿 مامان آلوچه💚🧿 ۸ ماهگی
مامان اقا رایان🥰💜 مامان اقا رایان🥰💜 ۸ ماهگی
مامان تیام مامان تیام ۵ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۵ ماهگی