سنو رشدچند هفتگی میگیرن

۱۷ پاسخ

من ۳۰ هفته بودم‌که رفتم

من ۳۳ هفته و ۴ روز رفتم

باید هفته ۳۰بری دیگه

دکترم گفت ۳۰هفته برو

عزیزم میشه تایپیک منو جواب بدین برای نی نی تاپ

31هفته بهترین زمانشه

سلام عزیزم ۳۰ تا ۳۲ هفته بهترین زمانه

29شاید

28 به بعد

معمولا تو ماه هشت بیشتر می‌فرستن من بخاطر کوچیکی شکمم خودم نگران بودم نوشت رفتم

دکترم ۳۰هفته نوشته

من 30

دکترم به من گفت ۳۲ هفته

دکتر من گفته ۳۴ هفته باید بری

دکتر تاریخ ۳۰هفته برام زده برم

30تا 32بهترین تایمش

هروقت بری من 29هفته رفتم

سوال های مرتبط

مامان محمدعلی مامان محمدعلی روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرحسین😇نورا مامان امیرحسین😇نورا ۹ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۸ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۷ ماهگی
مامان دلانا مامان دلانا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان یاسین👶🏻🤎🧸 مامان یاسین👶🏻🤎🧸 ۷ ماهگی
مامان نیهان🫀🧿 مامان نیهان🫀🧿 ۱۰ ماهگی
مامان مارال 🧚‍♀️🍄 مامان مارال 🧚‍♀️🍄 ۱۱ ماهگی
مامان یزدان♡ مامان یزدان♡ ۱۱ ماهگی
مامان هدیه خدا😍🥺 مامان هدیه خدا😍🥺 ۹ ماهگی
مامان 💙سیدحیدر💙 مامان 💙سیدحیدر💙 هفته سی‌وپنجم بارداری