سلام سونو رشدچند هفته باید بریم ؟

۱۲ پاسخ

من ۳۱ هفته رفتم چون میفتاد داخل عید و دکترا میرفتن شما ۳۳ یا ۳۴ هفته بری بهتره

ب من دکترم گفته هفته دیگه برو یعنی ۳۲
ولی نمیدونم ۳۲ چند روز برم بهتره؟

من فردا میخوام برم ۳۳هفته

من ۲۸ میرم

۲۸تا۳۲

۳۲عالیه

من ۲۸ رفتم

دکتر میگه از ۲۸ تا ۳۲ سونو رشد

من ۲۸رفتم
۳۵هم رفتم

۳۲ هفته و یبار هم ۳۷ هفته

۳۳ یا ۳۴

از ۲۸ میرن

سوال های مرتبط

مامان ماهلین😍❤️ مامان ماهلین😍❤️ ۵ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هایلین کوچولو مامان هایلین کوچولو ۶ ماهگی