۵ پاسخ

دوشبه پسرم من تب داره سرش خیلی داغه بدنش داغه میگن از دندونه کلافه شدم نمیدونم چیکار کنمممم هیچی فایده نداره
دهنشو ک باز میکنه شبر بخوره اتیش مبزنه بیرون😭😭

سیب ، خیار ، پیازچه ، شبا هم پاراکید که راحت بخوابه البته هر شب نمیدم ، وقتایی که خیلی اذیته , دمای بدن بالاست ، دهنش گرمه و کلا احساس میکنم که ازون شباس که نمیخوابه

ژل بیبی دنت میزنم ک استامینوفن رو چند قطره میریزم رو انگشتم و میکشم رو لثه هاش

پاراکید میدم بیفایدس

استامینوفن

سوال های مرتبط

مامان 💖 آیماه💖 مامان 💖 آیماه💖 ۱۰ ماهگی
مامان آرسام وفاطمه مامان آرسام وفاطمه ۲ ماهگی