سلام جفت خلفی
خوبه یا بد

۶ پاسخ

ما که کلا دو نوع جفت به حالت طبیعی داریم خلفی یا قدامی

خلفی من سردخترم بودم خوبه چون حرکاتشو زود حس کردم

یعنی بچه جلوی شکمه و جفت پشت سریع تر میتونی تکوناشو حس کنی منم جفتم خلفیه مشکلی نیس

من نمیدونم چرا بعضیا ندونسته نظر میدن..جفت خلفی ینی جفت پایین اگ کار سنگین بکنی خدای نکرده خونریزی میفتی.بزن گوگل برات بیاره.من خودم جفت خلفیم استراحت مطلقم و ممنوع رابطه هم هستم تا وقتی ک جفت خودشو بکشه بالا

خوبه حرکاتشو زودتر میفهمی

سلام جفت پایین و سر راهی بده

الان برا شما خلفی هست یعنی بچه جلوی شکم و جفت پشت بچه هست
برا من قدامی هست برعکس شما
خوب و بد نداره این مورد ، شکل قرار گرفتن جفت هست

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱ ماهگی
مامان جانا💞💕 مامان جانا💞💕 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان 💙محمدطاها💙 مامان 💙محمدطاها💙 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان یاسین مامان یاسین روزهای ابتدایی تولد
مامان نفس مامان نفس ۷ ماهگی
مامان پینار و ایلقار🩷🩵🧿 مامان پینار و ایلقار🩷🩵🧿 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فرشته مامان فرشته ۸ ماهگی
مامان سلنا و سورنا مامان سلنا و سورنا ۲ ماهگی
مامان رستا🥰 مامان رستا🥰 ۷ ماهگی
مامان دونه(نلین)👶 مامان دونه(نلین)👶 ۲ ماهگی
مامان قندای من مامان قندای من هفته بیستم بارداری
مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی
مامان نیلساوسامین مامان نیلساوسامین ۳ ماهگی