خانما جفت خلفی باشه خوبه یا بد؟

۵ پاسخ

طرزقرارگرفتن جفته خلفی یعنی پشته حرکاتو زودترحس میکنی،قدامی یعنی جلوئه دیرترحس میکنی

فرق نداره

من از الان حس میکنم حرکاتشو

خوب و بد نداره فقط زود حرکتش و‌متوجه میشی

منم هستم میگن حرکات جنینو زودتر حس می‌کنی من واقعا خیلی زود حس کردم

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۲ ماهگی
مامان جانا💞💕 مامان جانا💞💕 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان rayan🐣 مامان rayan🐣 روزهای ابتدایی تولد
مامان یاسین مامان یاسین روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرحسام مامان امیرحسام هفته بیست‌وششم بارداری
مامان سلنا و سورنا مامان سلنا و سورنا ۲ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۷ ماهگی
مامان پینار و ایلقار🩷🩵🧿 مامان پینار و ایلقار🩷🩵🧿 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ماکان مامان ماکان ۳ ماهگی
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی
مامان نیلماه 🌙🎀 مامان نیلماه 🌙🎀 ۱ ماهگی
مامان نور خدا مامان نور خدا هفته بیست‌وسوم بارداری