سلام خانما جفت خلفی چطوری هس خوبه یا نه؟

۸ پاسخ

سلام عزیزم خوبی،شرمنده میخواستم بپرسم بعد انتقال چه علائمی داشتی تا آزمایش ،حالت تهوع اینا هم داشتی

سلام گلم شما ریداکت انجام دادی؟

عزیز دلم جفت خلفی حرکات بچه رو دیر میفهمی من تمام بچه هام خلفی بودم و حرکات رو از بیست هفته به بعد متوجه می‌شدم چون اول شکم مادر هست بعد جفت و بعد جنین واسه همین دیرتر متوجه حرکات میشی

خوب و بد نداره که عزیز. بسته به جای قرار گرفتن جفت هست و خلفی یعنی پشت هست و ممکنه حرکات بچه رو زودتر حس کنید و قدامی یعنی بین شکم شما و بچه هست و جلو برای همین ممکنه دیرتر متوجه حرکات بشید که البته موقعیت جفت تغییر میکنه تو ماه های بارداری و ثابت نیست لزوما

یعنی بچه جلو شکم، جفت پشت بچه

عالیه

خوب و بدی نداره
یعنی بچه عقبه،جفت جلو شکمه، حرکات بچه دیرتر حس میکنی

تکونای بچه زودتر متوجه میشی

سوال های مرتبط

مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی
مامان 💙محمدطاها💙 مامان 💙محمدطاها💙 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۲ ماهگی
مامان امیرحسام مامان امیرحسام هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نفس مامان نفس ۷ ماهگی
مامان پینار و ایلقار🩷🩵🧿 مامان پینار و ایلقار🩷🩵🧿 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فرشته مامان فرشته ۸ ماهگی
مامان ماکان مامان ماکان ۳ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌وسوم بارداری