سلام خانوماشربت کیدیزول باید توی یخچال باشه ؟

۲ پاسخ

عزیزم شما روزی چند سی سی میدین ؟ ب من گفتن ۴ سی سی حس میکنم خیلی زیاده

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی🐣 مامان جوجه طلایی🐣 ۹ ماهگی