۷ پاسخ

من که فشارم ۹ روی ۶ بود دکترم گفت عالیه

برای زن باردار فشار پایین عالیه

اوایل بارداری فشار پایین طبیعیه

منم فشارم همش میوفته سعی کن خرما بخوری نزاری فشارت بیاد پایین بری دکترم اگه قند نداشته باشی میگه چیزای شیرین بخور ب من که دکتر اینو گف

منم همین طور

برودکترت حتما .خودت چیزای مقوی بخور

نه فشار ۹ برای زن باردار عالیه

سوال های مرتبط

مامان کیان مامان کیان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پسته مامان پسته هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری