از هفته 30به بعد کی ب کی میرید مراقبت

۶ پاسخ

من هروقت ازمایش یا سونو دارم دکترم میگه با جوابش بیا

ممنون از همه

من از ۲۶هفته هر سه هفته رفتم از این ب بعد هر دو هفته فکر کنم

از 34 هفته باید هفته ایی یکبار بری

دوهفته یکبار باید برید نوار قلب بگیرید

دکتر میری یابهداشت؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان فراز مامان فراز ۷ ماهگی
مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۳ ماهگی
مامان پرنسس کوچولو🦋 مامان پرنسس کوچولو🦋 هفته سی‌وششم بارداری
مامان الارا😚 مامان الارا😚 ۶ ماهگی