۷ پاسخ

برا منم ول میکنه میگیره حس میکنم شدم ولی خبری نیست انشالله که نمیاد

مال منم میگیره ول میکنه

عزیییزم نگران نباش فردا هم برو آزمایش بده هم دکتر برو حتما

بعد چند روز تاخیر دونستی

درد شدید نباس داشته باشی ک ی درد ملایم و‌گذرا ک اذیت کننده نیس قابل تحمل

سلام جیگرجان خوبی انشاءالله بسلامتی عزیزم نگران نباش درد لانه گزینی هست

من میگیره ول میکنه بعضی وقتا طبیعی

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مامان ویدا مامان مامان ویدا هفته بیستم بارداری
مامان کایا🩵لیا🩷 مامان کایا🩵لیا🩷 ۲ ماهگی