۶ پاسخ

اره میتونی ولی زیاد نه

اره مشکلی نداره آخه سونو هم که میریم یه ده دقیقه یه ربعی حداقل می‌خوابیم به پشت

منک هفته ۳۱م همش روی کمرم

من ازاول ازبس به پهلو خوابیدم پهلوهام داغون شدن

در حد ۵ ۱۰ دقیقه میگن اشکالی نداره

تاماه هفت دکتر من گفت عب نداره

سوال های مرتبط

مامان حنا بانو😍 مامان حنا بانو😍 هفته سی‌ام بارداری
مامان محمدامین😍 مامان محمدامین😍 هفته بیست‌وششم بارداری