خانما میشه تو هفته‌ی ۵ علائم نداشت؟؟

۵ پاسخ

من از علائمم درد زیر شکم درد کمر و درد پاهام عین درد پریودو دارم میگیره ول میکنه ها دائم نیس زیر شکمم گاها تیر میکشه

بابا هفته پنج ک علائم نداره هنوز دیر نشده باید هفتت بیاد بالا نگران نباش

عزیزم زوده
منم میگفتم چرا ندارم
بعد از ۶ هفته میادش

ولی آزمایشت مثبته‌؟

آره من هنوز بی علامتم

سوال های مرتبط

مامان حسین مامان حسین هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندق مامان مامان فندق مامان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته یازدهم بارداری
مامان آلبالو 🤰🏻🍒 مامان آلبالو 🤰🏻🍒 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان محمد ماهانم مامان محمد ماهانم ۱ ماهگی
مامان آلبالو 🤰🏻🍒 مامان آلبالو 🤰🏻🍒 هفته بیست‌ویکم بارداری