دخترا اومدم انومالی دعا کنین مشکلی نباشه

۱۱ پاسخ

سلام رفتی انونالی خوب بود انشاالله؟

چیشد عزیزم ، نینی چی بود 🥺😍

نی نی دختره؟؟؟

رفتی کدوم سونو؟

انشالله سالم و سلامت باشه چیزی نیس نگران نباش

انشالله صحیح و سلامت باشه

انشالله که همه چی عالی باشه عزیزم برات صلوات فرستادم خدانگهدار شما و تو دلیت باشه🌹

انشالله سلامت هست نینیت عزیزم

چن هفته ای الان؟
انشاالله ک عالیه همه چیز

توکل برخدا ، مشکلی نیست ان شاءالله

انشاالله که مشکلی نیست و سالمه منم دیروز رفتم

سوال های مرتبط

مامان کارن🩵🫐 مامان کارن🩵🫐 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مهدی مامان مهدی ۳ ماهگی
مامان السا و نی نی مامان السا و نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان معجزه❤😍😘🥰 مامان معجزه❤😍😘🥰 ۱ ماهگی
مامان دلاناخانوم مامان دلاناخانوم ۴ ماهگی