سلام علائم رفلاکس چیه؟؟؟؟

۱ پاسخ

وقتی شیر میخوره و آروغ میزنه
یه مقدار از شیر برمیگرده تو دهنش و چهره اش یه مقدار درهم میشه
جای خوابش شیب دار باشه که خدایی نکرده موقع خواب برنگرده توی گلوش

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۱۵ ماهگی
مامان ماهلین🩷الوین🩵 مامان ماهلین🩷الوین🩵 ۶ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۳ ماهگی
مامان فرهان مامان فرهان ۴ ماهگی
مامان دیانا مامان دیانا ۱ ماهگی
مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۱۳ ماهگی
مامان آتوسا 🤍 مامان آتوسا 🤍 ۳ ماهگی
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۱۰ ماهگی
مامان رهام و روشا مامان رهام و روشا ۸ ماهگی