سلام علائم رفلاکس چیه

۲ پاسخ

بالا اوردن جهشی و پرشی

بالا اوردن از دماغش دهن خس خس سینه دماغ وزن نگرفت خلاصه روز منو این رفلاکس سیاه کرده 😔

سوال های مرتبط

مامان نفس 🐣🩷👼 مامان نفس 🐣🩷👼 ۸ ماهگی
مامان ماهلین🩷الوین🩵 مامان ماهلین🩷الوین🩵 ۶ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۳ ماهگی
مامان فرهان مامان فرهان ۴ ماهگی
مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۱۳ ماهگی
مامان آتوسا 🤍 مامان آتوسا 🤍 ۳ ماهگی
مامان ماهان🌙لنا⭐️ مامان ماهان🌙لنا⭐️ ۱۰ ماهگی
مامان دلانا🩷 مامان دلانا🩷 ۱۵ ماهگی