۶ پاسخ

نه فقط سونو

من چون ان تى هم ازمايشم هم سونو خوب بود دكترم فقط سونو گفت بده ازمايش لازمم نبود

هفته ۱۵ آزمایش داره گلم

تو غربالگری اول سونو و آزمایش تو یه روز انجام میشه بین هفته ۱۱ تا ۱۴ بارداری
غربالگری دوم از هفته ۱۵ تا ۱۸ بارداری آزمایش انجام داده میشه
سونو غربالگری دوم که همون آنومالی هست از هفته ۱۸ تا ۲۲ انجام میشه

پس غربالگری دوم فقط سنو تنها داره؟

نه عزیزم فقط ازمایش کواد مارکر داره که توی ۱۵ هفته باید انجام بشه

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🪽 مامان هدیه خدا🪽 هفته بیست‌وهشتم بارداری