بنظر من هزینه اضافس چون بالشتو پتو جوابه
من بالشتUدارم وتا الان ک خیلی خوب بوده
من هفته ی ۸ خریدم
چون عادت دارم به شکم بخوابم و هروقتم خوابیدم اصلا نمیفهمم خودمو
از روز اول عاشقش شدم و واقعا عالیه
برای کسی که خوابش سنگینه یا زیاد تکون میخوره
یا عادت داره به پشت و شکم بخوابه عالیه
برند دی روحه خریدم
من یه بالش معمولی استفاده میکنم
من دیروز خریدم و دیشب اولین بار باهاش خوابیدم🫠 اول اینکه واقعا ب نظر من با بالشت و پتو کار در میاد دوم اینکه چون دورتو میگیره بالشت U و الان هوا داره گرم میشه خیلی گرمه حس خفگی میکنه ادم تو گرما
جایه دو نفر دیگه رو یک تخت نمیشه من یه بالشت نرم وسبک میزارم بین زانوهام خیلی راحتتره
کیفیت بالا قیمت عمده♥️
۰۹۱۱۹۹۶۴۱۱۲
من نه چون من از قبل بارداری هم عادتم بود همیشه رو پهلو بخوابم
من مدل یو دارم هرچقد که بگم خوبه باور نمیکنی توی خریدش شک نکن حتمااا بخر و استفاده کن بعد ۳ شب بدون اون نمیتونی بخوابی
والا من همون بالشت معمولی رو می زارم بعد چون از وقتی باردار شدم خوابم سبکه همین که میوفتم رو پشت یا شکم زود از خواب بیدار میشم
نه
من از این بالش معمولیا میزارم پشت کمرم
تا الان که اوکی بوده
من از گهواره سفارش دادم ولی هیچ خبری نیست😄
هزینه اضافظ ی بالشت کوچیک لای پا ی بالشت متوس بزای اینکه پاتو بزاری روش کفایته اسلا لازم نیست انقدرا
منم U دارم بد نیست اما خیلی جاگیره
من خیلی راضیم u خریدم خیلی خوبه ۱۶۰ هم تختمون هست همسرمم جا میشه اونو
منم یو دارم سر بارداری قبلی خریدم واقعا انقدر خوبه که غیر بارداری هم استفاده میکنم. سه سال پیش نهصد خریدم الان گرون تر شده. اما واقعا می ارزه
من دارم و خیلی خوبه بنظرم تهیه کنید من با اینکه شکم ندارم ولی برای خواب یا نشستن رو مبل خیلی راحتم
من از ٦ هفته بالشت u دارم
عاليه واقعا
باعث ميشه راحت تر ب پهلو بخوابي و نچرخي
نه . دوتا بالشت میزارم کنارم خیلیم راحتم
من نخریدم . بجاش دوتابالش کوچیک میزارم یکی زیر شکم یکی هم پشتم . دقیقا نه حالت طاق باز میشم نه از اینور شکمم زمین میخوره فعلا که عالی جواب داده
ما خودمون درست کردیم واقعا خوبهه
نه هنوز☹️☹️☹️
من پتومو بغل میکنم راحتم نگرفتم پتو میزارم زیر شکمم
مامانا ی گروه زدیم تو بله برای مامانای باردار تا از تجربه های هم استفاده کنیم دوست داشتین جوین بشین
ble.ir/join/9rBmwxnrzB
اتفاقا همین الان داشتم تو سایت میگشتم پیدا کنم بخرم🤣به نظرم چیز کاربردیه
اره من دارم خیلییی خوبه
نه من از پتو استفاده میکنم چون تخت رو خیلی میگیره و من عرض تختم کمه ۱۶۰هستش دیگه دوتایی جا نمیشیم خخخ
آره خیلی خوبه
خیلی عالیه، من از دیروز شکمم رو تخت میمونه درد میگیره فقط با همین بالش بارداری میتونم بخوابم
من مدل یو رو گرفتم واقعا راضیم
یکی از آشناهامون داشت
امتحان کردم
واسه من جواب نداد
نه یه بالشت کوچیک دارم بغلش میکنم میخوام با اون راحتم
من نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.