۴ پاسخ

اره عزيزم ديابت نيست اما توي ريسك ديابته. بايد تحركش بيشتر بشه و طبق نظر دكتر تغذيه مراعات غذايي داشته باشه. تپله؟ نوشابه و شيريني بيرون كلا نباشه توي خونه. البته يبار ديگه ازمايش رو تكرار كنيد بهتره، گاهي مثلا روز قبلش خيليييي شيريني خورده يا زمان ناشتاييش كم بوده

اره خیلی زیاده من ک باردارمم قند ناشتام ۶۵ بود 😑

اره عزیزم پیش دیابت حساب میشه باید زیر ۱۰۰ باشه ناشتا

نه خوبه تا ۱۲۰ طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان آرسام طلا❤️ مامان آرسام طلا❤️ ۷ ماهگی
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان لوبیا🩵🩵 مامان لوبیا🩵🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان Abolfazl مامان Abolfazl ۸ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری