۶ پاسخ

منم دیشیب درد میکرد نمیتونستم نفس بکشم

وای من توهفته ۱۶اینجوری شدم خیلی بدبود دوهفته دردداشتم بهدخودش خوب شد

وای دقیقا من الان چند هفته میشه درد دارم
انگار قلنج داشته باشم

منم اینجورم وقتی میخوام بخوام بدتر میشه. دردش

منم درد دارم همش توش صدا تق توق میده

دقیقا منم تو هفته شما اینجوری بودم خیلی بد بود

سوال های مرتبط

مامان فلفل🌶️ مامان فلفل🌶️ هفته سی‌ام بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ودوم بارداری