۷ پاسخ

قبول ندارم ... قبلا خانما بنده های خدا از زندگی هیچی نمیفهمیدن ... نه تفریحی نه ارزش و احترامی نه مسافرت خارج از کشوری که ۴تا کشور ببینن و ۴ تا چیز یادبگیرن ، نه تحصیلی نه هیچی ... فقط عمرشون با بشور و بساب و بپز و بزا ، تموم میشد ....
برا بارداری هم بخاطر کمبود علم و اگاهی و امکانات ، اصلا به هیچ چیز خودشون یا بچه اهمیت نمیدادن ...
.
البته که اکثر کسایی که تو گهواره ادم میبینه هم ، متوجه میشه زیاد با نسلای قدیم تفاوتی ندارن از نظر اگاهی و مطالعه ... طرف میاد درمورد زردی نگرفتن بچه میپرسه که چی بخورم زردی نگیره ، بعد کلی ادم اومدن نوشتن گرمی نخور !!!!! عرق فلان بخور !!!! خب معلوم میشه اونی که پرسیده و اونایی که این جوابای غیرعلمی رو دارن میدن هنوز تو صد سال قبل موندن !😐🙂🙂🙂

قدیم مردن بچه براشون مهم نبوده
صد تا قسط میکردن یا بچشون مرده به دنیا میومده یا اینکه یکی دوساله میشدن میمردن اصلا براشون مهم نبوده


من یه سقط کردم تا ۶ماه افسردگی گرفتم 😐

اخه اون قدیما انقد همه چیز مهم نبود
اصلا سخت نمیگرفتن براشون مهم نبود خیلی فقط میزاییدن
الان غذا خوردن بچه به اندازه ای مهمه که ترجیح میدی خودت نخوری ولی بچت یع قاشق بخوره ولی قدیما میخوابیدیم بیدارت نمیکردن الان بچت گریه کنه باهاش اشک میریزی بخنده میخندی خیلی فرق داره اهمیت به زندگیش زیاد شده
یا تحصیلش حتی جای خوابش نرم باشه
کلی چیزای دیگه

بخدا دو هفته یه بار میرم سونو هر سری هم یه داستانه...قدیم طرف فقط واسه زایمان میرفت دکتر بچه ها یکی از بهتر و سالم تر

پدر ادم در میاد

اصلا انگار دیگه هیچی قشنگ نیست

آره الان بارداری و زایمان ها خیلی سخت شده خیلی

سوال های مرتبط

مامان حارث🩵👼 مامان حارث🩵👼 روزهای ابتدایی تولد
بابا بخداخسته شدم از بس که مادرم تو زندگی ما دخالت میکنه همیشه سرش تو زندگی ما هست واس ما تعین تکلیف میکنه یعنی چی من مادر ۳تا بچه ام هنوز باید از تو دستور بگیرم کجا برم کجا نرم من میخاستم برم واس خودم دارو گیاهی بخرم برای زایمانم ۲۹روز دیگ نوبت عمل منه زنگ زده هرچی از دهنش در اومده به من میگه فوش میده میگ تو ولگردی هر روز میری دکتر میری بازار میگم زندگی من ب شما ها چه تحدید میکنه میرم به بابات میگم یه عادت بدی داره میره عین بچه ها میشینه پیش بابام از ما بد میگه بابامو پر میکنه ب جون ما بابا بخدادخستم کردن ولمون کنید بکشیدبیرون از زندگی ما به من میگه یک ماه تا زایمانت مونده هنوز زوده این یک ماه اخه زوده؟هیچی هنوز واس خدمو بچم.نگرفتم به حرف این باشه یک روز به عملم باید برم خرید کنم وسایلامو اماده کنم من حتی زایمان زودرس هم دارم ساکم حتی اماده نیست 😭😭😭😭خدایا بسههه

فرزندپروریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداری پوشک سزارین شیرخشک فرزندپروری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری
#سزارین
#بارداری