۶ پاسخ

اره شنیدم درد خیلی بدی داره من همینجوریشم زیر دلم دردای خفیف داشتم ک مثل قولنج بود😞خیلی میترسم دعاکنید واسم اولین اقدامم‌بود

انشالله پناه برخدا

بله متاسفانه خیلییییییی

من باهماتوم تو۹هفته سقط شد متاسفانه.

بتات باید بالای هزار می‌رفت تو سونو شکمی ح طبیعیه تو این هفته دیده نشه اما واژینال باید دیده می‌شده اگ ساک حاملگی هم دیده نشده باشه خارج رحمیه اگ ساک باشه جنین نباشه پوچه برای قلب هم تا هفته دهم صبر میکنن معمولا اگ بارداری پوچ باشه رحم خود ب خود دفعش می‌کنه کم پیش میاد نیاز ب قرص داشته باشه

بارداری پوچ منظورته؟ساک حاملگی تشکیل میشه اما جنین تشکیل نمیشه

سوال های مرتبط

مامان آدرینا وتو دلی مامان آدرینا وتو دلی هفته شانزدهم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته پانزدهم بارداری
مامان نخود🤰🏻👼🏻🍼 مامان نخود🤰🏻👼🏻🍼 هفته دوازدهم بارداری
مامان کیوان💙 مامان کیوان💙 هفته بیست‌وسوم بارداری