۲ پاسخ

خیلی خوبه من دارم شیر ک درست میکنم اصن حباب نمیشه
ولی داخل بیبی لند ک درست میکنم بالای شیرهمش حباب جمع میشه

عالیه من راضیم

سوال های مرتبط

مامان 💝آنا🧚‍♀️ مامان 💝آنا🧚‍♀️ ۸ ماهگی
مامان نیلا🩷✨ مامان نیلا🩷✨ ۸ ماهگی