شیشه دکتر براونز گرفتم ۱ بنظرتون خوبه؟

۷ پاسخ

اگر سری رو نتونست بخوره، سری رو عوض کن مخصوص بدو تولد بگیر

سریش چند دیگه؟

عالیه

ی شیشه براش بگیر که اذیت نشه

اره منم همین دارم عالیه

نیم قطرش؟

اره منم همونو ذارم راضیم

سوال های مرتبط

مامان نیلا🩷✨ مامان نیلا🩷✨ ۸ ماهگی
مامان عطرین و آریا🩷🩵 مامان عطرین و آریا🩷🩵 ۲ سالگی