خانوما از چند هفته دیگ نمیشه رو شکم خابید؟

۶ پاسخ

از همون اول خودتو عادت بده تا بعد برات سخت نباشه

من از دوماهگی فهمیدم دیگه نخوابیدم

از ماه دوم دیگه نباید به شکم خوابید

من از همون اول رو شکم نمیخوابیدم میترسیدم
اما طاق باز می‌خوابم و باید کم کم بزارم کنار ولی خب فقط به پهلو سخته 😥

ازهمون اولش

از اولش روی شکم نخوابی بهتره

سوال های مرتبط

مامان اقا حسن♡ مامان اقا حسن♡ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته چهلم بارداری
مامان فندوق🌰 مامان فندوق🌰 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پسرام😍 مامان پسرام😍 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان شاهان♥️ مامان شاهان♥️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آرش 🧿 مامان آرش 🧿 هفته سی‌وششم بارداری
مامان هدیه‌ی خدا مامان هدیه‌ی خدا ۴ ماهگی
مامان پناه  🩷🐣✨️ مامان پناه 🩷🐣✨️ روزهای ابتدایی تولد
مامان پرنسس🎀 مامان پرنسس🎀 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دختر نازم🎀🥹 مامان دختر نازم🎀🥹 ۳ ماهگی
مامان لیانا و آلینا مامان لیانا و آلینا ۵ ماهگی