۹ پاسخ

سلام .منم سزارین چهارممم نه ماه پیش سزارین کردم الان ۵هفتمه خیلی نگرانم

منم سزارین چهارمم یکم میترسم

منم ۱۷ ابان زده برام انومالی

تولدتم مبارک هزارساله بشی

خدا کمکمون کنه

منم بارداری چهاررممه صد در صد سخت تره چون بار چهارم این شکم میخواد باز بشه همینجوری هم توبارداری کلی فرق داریم با قبلیا

سر سه تای قبلی چسبندگی داشتی یانه؟

اگه چسبندگی نداشته باشه مثل قبلیاس

قطعا که طبیعی نمیشه زایمان کرد فقط سزارین میشه راه دیگه ای نیست حالا تجربه چه خوب باشه چه سخت

سوال های مرتبط

مامان جانان مامان جانان هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان روژان مامان روژان هفته بیست‌وهفتم بارداری