سلام خانما کسی سابقه زایمان چهارم سزارین داشته

۴ پاسخ

زن داداشم😬😊

دختر خالم چهاربار سزارین کرد هر بار میگفت درد نداشتم و زود راه افتادم...فکر کنم بستگی به دکتر و تحمل ادم هم داشته باشه

من خودم الان بارداری چهارممه و خیلی استرس دارم

بله میشه

سوال های مرتبط

مامان اورهان مامان اورهان هفته سی‌ام بارداری