سردرد هستم میخام این قرص بخورم خوبه

تصویر
۷ پاسخ

استامینوفن۵۰۰ قوی هست
۳۲۵ بخور

خوبه بخور استامینوفن ساده س من میخورم

سلام منم همین ۵۰۰ استفاده میکنم دکتر گفت ایرادی نداره
داروخانه هم گفته اشکالی نداره

منکه همیشه میخورم

سلام اسامینوفن ساده بخور

البته شاید بشه 500هم خوردچون کدعین نداره

باید استامینفون 325 بخوری

سوال های مرتبط

مامان آراد و نینی🤍 مامان آراد و نینی🤍 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان شاهان کوچولو مامان شاهان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان آرکان🐣 مامان آرکان🐣 ۳ ماهگی
مامان سیلوانا و حسین مامان سیلوانا و حسین روزهای ابتدایی تولد