دوستان خوردن شیرینی ضرر داره ؟؟؟

۹ پاسخ

خوش به حالتون . درد من بی درمونه

همین الان ۴ تا خامه ای خوردم 😑هوس کرده بودم

من که زیاد میخورم ولی مشکل قند اینا ندارم

من اگه نخورم میمیرم هرشب باید بخورم شیرینی جات

منک خیلی میخورم😐😂

سعی کن خیلی نخوری
من رعایت نکردم قندم لب مرزه🥲💔

اره بخاطر قندت میره بالا

بنظر من نخوری بهتره چون من همش خوردم تا قند گرفتم‌

اگ قندت مشکلی نداره بخور.

سوال های مرتبط

مامان پسته پسر 👶🏻🩵 مامان پسته پسر 👶🏻🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پسته پسر مامان پسته پسر روزهای ابتدایی تولد