دوستان خوردن نخود فرنگی خوبه؟ یا ضرر داره

۷ پاسخ

نه خیلیم خوبه من تو سوپم میزنم همیشه

عالیه بخور من خودم اپز میکنم میخورم

خوبه

عالیه

مرسی جیگر

خوبه اتفاقا عالیه

خوبه ..من تو ماکارونی و الویه و مرغ میریزم..بخور نوش جونت ...

سوال های مرتبط

مامان شاه پسرم نیکان مامان شاه پسرم نیکان ۱۰ ماهگی
مامان معجزه خدا🩷🎀 مامان معجزه خدا🩷🎀 ۵ ماهگی