۱۱ پاسخ

من نصف فاموتیدین ۴۰ رو خوردم تاثیر داشت

فاموتیدین من خوردم ربطی ب بچه نداره تو گوگلم میتونی بزنی اصلا مشکل نیست بخور

۲۰ بخور

فاموتیدین مجازه بخوری

فاموتیدین۲۰ مجازه
۴۰نخور

اره بخور

من اصلا نمی‌خورم با اینکه معدم خیلی ادیت میکنه

شربت آلمینیوم ام جی هیچ ضرری ندارد خیلی هم زودتر آرومت میکنه

آب رو آتیشع

منکه هی میخورم سر خود

نه سرخود هیچی نخور

سوال های مرتبط

مامان گل پسر مامان مامان گل پسر مامان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آراد مامان آراد هفته بیست‌وششم بارداری