سلام از چند ماهی از روروک

۹ پاسخ

۶ ماهگی

کلا منسوخ شده اما اگر میخوای استفاده کنی زمانیکه بچه خودش راحت میشینه و بتونه روی پاهاش وایسه اونموقع روروک موردی نداره

حلیچی اسمه؟

دختر من هنوز پاش نمیرسه به زمین

ممنونم

من چهار پنج روزه میذارم

من دخترم 6 ماه هنوز نذاشتم

من تقریبا از سه ماهگی

استفاده کردن ممنون میشه حوابم بدیت

سوال های مرتبط

مامان نیلان🧚‍♀️🌊 مامان نیلان🧚‍♀️🌊 ۱۵ ماهگی
مامان بهار زیبا مامان بهار زیبا ۱۷ ماهگی
مامان امیر ارسلان مامان امیر ارسلان ۱۴ ماهگی
مامان نفسای من ❤️❤️ مامان نفسای من ❤️❤️ ۱۷ ماهگی