۸ پاسخ

همه چی نرماله جنینتم دختره

الحمدالله همه چی نرمال جنسیت احتمالی هم دختر نوشته

همه چ اوکیه

فک کنم نوشته دختره اشتباه نکنم

خوبه احتمالا دخمله

سونو خوبه
اما بايد هم زمان يه ازمايش خون هم بدين كه مقادير در كنار هم اندازه گرفته بشه

خوبه هماتوم هم دارید

سلام جنسیت نگفت پس

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وششم بارداری
مامان میکائیل ویهان مامان میکائیل ویهان روزهای ابتدایی تولد