دوستان این همون پودر لیدی میل هست؟

تصویر
۷ پاسخ

این ترومام هست
کلا برند لیدی میل و ترومام رو برای وزن گیری معرفی میکنن دوتاشم خوبن

قیمت چقد بود

این بهتره

برای وزن جنین ولی زیاد خوب نیست قند میگیری دکتر ب من گفت روزی ی لیوان بیشتر نخوری

دکتر گفت بگیری؟قیمتش چنده

دخترا این پودر لیدی میل برا چی وچی خوبه منم بگیرم

اره

سوال های مرتبط

مامان آراس کوچولو مامان آراس کوچولو ۲ ماهگی
مامان 𝐓𝐢𝐚𝐫𝐚💗 مامان 𝐓𝐢𝐚𝐫𝐚💗 ۵ ماهگی