۲ پاسخ

دکتر من گفت لیدی میل احتمال داره قندتو ببره بالا و گفت زیادم خوب نیس

بنظر من نخور هیچی بزار بچه خودش طبیعی رشد کنه. بچه من حساسیت ب پروتیین داشت هنوزم فک میکنم بخاطر خوردن لیدی میل بود

سوال های مرتبط

مامان آیلا 🩷🩷 مامان آیلا 🩷🩷 ۷ ماهگی