۳ پاسخ

دکترم گفت 20هفته

سه ماهت که تموم بشه ولی از الان کم کم عادت بده به پهلوی چپ بخوابید من که خیلی سختمه و دارم اذیت میشم

سلام گلم خوبی ،تو آمپول آزاد زدی تا موعدت لک هم دیدی یانه؟؟

سوال های مرتبط

مامان نورا🩷 مامان نورا🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان پناه زندگیم💖 مامان پناه زندگیم💖 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان تو دلی🐣🎀 مامان تو دلی🐣🎀 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان حامین مامان حامین هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان محمد‌ مامان محمد‌ ۴ ماهگی
مامان 🩷دِنیز👶🏻 مامان 🩷دِنیز👶🏻 ۷ ماهگی