۳ پاسخ

اگه منظورت گلوکزه که بایددد بری ،اگه آنومالی ۱۸هفتگی که اونم باید بری همه آزمایشات و سنو ها بنظرم واجبن

دکترت صلاح بدونه مینویسه

اگه منظورت آنومالی هست ..
آره صد درصد.. خیلی آزمایش مهمیه

سوال های مرتبط

مامان دلاریس🎀✨ مامان دلاریس🎀✨ هفته سی‌ویکم بارداری