زن باردار نباید کاچی بخوره؟؟

۶ پاسخ

چون خیلی گرمه و قاعده اور میگن دهانه رحم رو باز میکنه یا شل میشه به خاطر همینه

زعفرون گلاب هل نریز

🤷‍♀️من که میخورم

اگه هوس کردی، بخور کم بخور،
من خوردمم والا، دوسه روز یه بار یکی دوتا قاشق میخوردم، که هوسم بره مشکلی هم پیش نیومد واسه من،

من که میخورم

کی گفته‌؟
من ۲ هفته یک بار میخورم والله اونم با روغن حیوانی درستش میکنم

سوال های مرتبط

مامان راحیل رز تودلی مامان راحیل رز تودلی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی