همه ادویه ها گرم اگ بچه گرمی نداشت بریر بخور ولی ادویه هاش همه برا دوره زایمان عالیه
کاچی و باید با روغن زرد و ادویه زاجی درست کنی
کاچی یعنستموم خون های مونده توی شکم تخلیه بشه
اون چیزی که میگی حلوا گرمه
والا تا جایی ک من حضور ذهن دارم کاچی مغزیجات نداره اون روغن محلی و ادویش مهمه گلم حالا میتونی اون اوایل مغزیجات نریزی بعدش بریزی ک تکلیف زردی نینی معلوم شده باشه
من عمم تخم مرغم میزد ولی من خوشم نیومد باز برعکس ابجیم عاشقشش شد
مغزیحات سلیقه ای کاچی یه ادویه خاص داره برا تقویت رحم
کلا تا زمانی که تکلیف زردی بچه مشخص نشده نخور چون خیلی گرمه.
بعدش دیگه هر چی خواستی بخور ریختن مغزیجات هم سلیقه ای هست. دوست داری بریز
کاچی مغزیجات نداره🤔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.