پاراکید میدمش چرا نمیخابه اخه

۷ پاسخ

واسه منم روز اول ازخواب هی میپرید نمیخابید ولی گریه ام نمیکرد میخندید ولی روز دوم نق میزداما خوابید چون شبش قنداق کردم راحت خوابید ازسرش دراومد ترسش

برعکس دختر من که همش خواب بود تو خواب بهش شیر میدادم. شاید کم میدی منم قبل که کم میدادم اصلا اثری روش نداشت ولی درست که دادم اثر کرد. پاشو قنداق کردی

کاش شیاف داشتی تبش از ۳۸رف بالا برمیداشتی براش

انشالله خوب میشه ولی پسر تبش کنترل نشد بردیم بیمارستان شیاف داد اومد پایین

چن تا بود واکسنش

رو پسر منم اثری نداره

کی زدی واکسنشو من امروز زدم

سوال های مرتبط

مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی
مامان دو هدیه خدا مامان دو هدیه خدا ۷ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۱۰ ماهگی
مامان نورا🌝 مامان نورا🌝 ۴ ماهگی
مامان گیلاس مامان گیلاس ۳ ماهگی
مامان شاهانی مامان شاهانی ۳ ماهگی
مامان علیرضا و نیکا مامان علیرضا و نیکا ۳ ماهگی
مامان کنجدی مامان کنجدی ۲ ماهگی