صبح بخیر از روز ازمایش گلوکز😶😶😑

۸ پاسخ

کجا رفتی ازمایش بدی

یعنی الان ۲۴ هفته ای که اون بالا زده ۲۴ هفته درسته

من دیروز دادم

منم هفته دیگه میرم انجام بدم🥲لطفا بیا از تجربع امروزت بگو

وای وای فوبیای من

من یکم باید میدادم هنوز دارم مقاومت می‌کنم ندادم البته سرماخوردم برا همین تنبلی میشه

سلام عزیزم میشه بگین هزینش چقدر شده؟

نگران نباش ،چیزی نیست اصلا

سوال های مرتبط

مامان .‌‌‌‌‌‌‌.‌.۱ مامان .‌‌‌‌‌‌‌.‌.۱ ۵ ماهگی
مامان پناه 

مایسا مامان پناه مایسا ۲ ماهگی