۶ پاسخ

تا ۲۰‌وقت هس

۱۸تا۲۲

برای سونوگرافیش بله ولی آزمایش خونش باید تو قبل هفته ١۶ باشی اون زمان که من یادمه از اول ١۵ بودش فکر کنم

تا نوزده هفته انجام میدن دیگه بعدش نه

آره وقت هست اما 18 هفته و چند روز بهترین تایمش

دیگه نمیگیرن انومالی محسوب نمیشه حداقل تا بیست هفته برو

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🥹🌱 مامان معجزه خدا🥹🌱 هفته سی‌ودوم بارداری