سلام اگه انومالی دیربشه چی میشه

۲ پاسخ

دور از جون اگه نی نی مشکل داشته باشه سنش برا سقط می‌ره بالا و دیگه دکتر دستور نمیده

اگه ان تی دادی هیچی نمیشه تا ۲۱ هفته هم وقت داری

سوال های مرتبط

مامان قند و عسلم♥️♥️ مامان قند و عسلم♥️♥️ ۲ ماهگی
مامان نور💙 مامان نور💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل هفته بیست‌ونهم بارداری