۶ پاسخ

سلام نوش جان

سلام شما سرکلاژ شدی یا نه

اتفاقا بهتره از روغنای دیگه سالم تره

ن بابا اگه میتونی بخور
من دارم ولی بخاطر شوهرم نمیتونم ب غذا ها بزنم تو برنج نمیفهمم ها ولی ب تخم مرغ زدنی یا مثلاً خام نمیتونم بخورم
خیلی خوبه روغن حیوانی چون قدیمم از اون استفاده میکردن ماشالاه تنشون هم سالم و قویی مونده

من کلا از اول بارداری روغن حیوانی مصرف کردم چرا باید ضرر داشته باشه
بنظرم از روغن های بیرون که معلوم نیس چی میریزن داخلش خیلی بهتره

نع من میخورم

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وششم بارداری
مامان Joje🐣🩵 مامان Joje🐣🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان کارن و جوجه🧸💜 مامان کارن و جوجه🧸💜 هفته یازدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آنیا و گردو مامان آنیا و گردو هفته هفدهم بارداری
مامان هدیه زهرا(س) مامان هدیه زهرا(س) هفته سی‌وهفتم بارداری