یا خدا..گرمه سرده .نفخه و...اینا چیه تو بارداری زعفرون و آب هویج و جیگر گفتن اونم اوایل ..دیگه کاچی بدون زعفرون چرا ..
آخه دکتر به من گفت بجز سه ماه اول که زعفرون و آب هویج نخور ولی همه چی در حد اعتدال ،میگفت مثلا ماه های بعد زعفرون برا پلو استفاده کن ولی چای زعفرون نخور مثلا ..من همه چی خوردم
بعد بارداری هم میگن نخور نفخ میاره .نخور حساسیت به پروتئین گاوی میده و...ولی من همه چی میخورم .بچم عادت میکنه ضمنا ویتامین و...هم برسه بهش
نه چرا خطرناک باشه؟؟؟
ماهی ، میگو ، تُن ماهی نَخور
زَعفِران ، جیگَر ، کاچی ، آب هَویج ، نَخورچون دُکتُر اینارابِهِم گُفته بودوَلی مَن خوب رَعایَت میکَردَم مُتاسِفانه بَچَم قَلب نَداشت کورتاژِش کَردَم اِنشاءَالله بَچه ی بَعیدمون دُکتُر بِهِم گُفته بوداَگه اِنشاءَالله دوباره باردارشُدی دیگه به هیچکَس نَگوتاقَلبه بَچَت تَشکیل بِشه شش ماهِت شُد اونوَقت به هَمه بِگوباردارهَستَم
اقا روغن حیوانی که پاستوریزه نیست که فک نکنم مجاز باشه خوردنشاا
چون دُکتُراینارابِهِم گُفته بود
چایی هَم نَبایَدبِخوره
نَبایَدچیزایه گَرم بِخوری
کاچی نَخورتوش زَعفِرانه
بله 😃😃😃چون تک خوری کردین و گناه و گناه خطرداره
کاچی گرمه اصلا نخور
کاچی کلا توی بارداری خوی نیس
برای بعدزایمان خوبه
ن هیچ مشکلی نداره
زعفرونم یهو دو گرم بخوری خطرناکه
وگرنه تو غذا و چایی مشکلی نداره
کاچی که کلا خوب نیست بخوری تو بارداری
کاچی خیلی گرمه نمیدونم ولی تخم مرغ وروغن نه مشکلی نداره
نه مقویم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.