خانما خوردن روغن حیوانی ضرر داره؟

۴ پاسخ

الان خوبه بخوری ولی ماه های آخر باعث زردی زیاد میشه حواست باشه کنترل کنی

وااای من از وقتی حامله شدم عاشق روغن زرد شدم🥲 میگن برای پسر زردی میاره خیییی کم باید مصرف بشه ولی من نمیتونم خودمو کنترل کنم🥲

چربیش خیلیه کم بخور اگه سرماخوردگی داری اصلا نخور

خیلی هم خوبه عالیه

سوال های مرتبط

مامان آنیا و گردو مامان آنیا و گردو هفته شانزدهم بارداری
مامان بچم مامان بچم ۹ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۸ ماهگی
مامان دخترکم مامان دخترکم ۸ ماهگی
مامان رسا مامان رسا ۵ ماهگی
مامان آقا یاشار_آرشام مامان آقا یاشار_آرشام ۴ ماهگی
مامان ای پارا🥰 مامان ای پارا🥰 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وششم بارداری